mandag 23. mai 2011

Prosjekt bunad

Nei, jeg har ikke tenkt å sy min egen bunad, men snarere komme meg inn i den som henger i skapet. For to år siden arvet jeg bunaden til farmor og fikk den tilpasset meg. I fjor juni vurderte jeg å bruke den i en konfirmasjon, men magen kom litt i veien. I år derimot, 17.mai 2011; 7måneder etter fødsel, var det ingen unnskyldning for å ikke få igjen hempene rundt livet på stakken. Forståelig nok var bysten også i snaueste laget, men det håper jeg går seg til når ammeperioden er over. Regner med at ammingen ikke har noen direkte sammenheng når det kommer til midjemålet, og at det ikke nytter å sitte på gjerdet og vente på mirakler.

Hils på mine nye venner:



Heldigvis blir jeg mer og mer bitt av joggebasillen. Hva er vel morsommere enn å følge med på pulsen, og kunne utfordre seg selv med intervaller, eller bare se tilfreds på kokka når økten er over. Pulsklokke er genialt :)
Med rockering blir jeg som barn igjen... bortsett fra at jeg aldri klarte å holde ringen oppe. Det er mye enklere å få dreisen på en tung treningsring enn slike som kjøpes på lekebutikken. Til gjengjeld får man en god treningseffekt samt en haug med blåmerker rundt midjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar