fredag 20. mai 2011

For ett år siden

Det var vår 4.dag i New York, dagen før vi skulle reise hjem etter tre uker på farten. Jeg var ca 21 uker på vei med Mini og han lå godt gjemt i magen. Formen var god, været var strålende og alt lå til rette for en fin dag i New Yorks gater. Vi hadde bestemt oss for å besøke Central Park, og tok tuben nordover fra China Town hvor hotellet vårt lå. Gikk inn i parken ved Strawberry fields og tuslet innover, egentlig på utkikk etter lunchmat for en aldri så liten picnik. Da alt vi fant var en iskrem/pretzel-vogn ble det mangosorbet-is på meg.

Vi satte oss ned på gresset og nøt solskinnet. Plutselig går min fantastiske samboer opp på kne og fant frem en liten firkantet boks fra kameraveska. For et fantastisk sted for frieri! Det kom helt uventet på meg og jeg ble selvfølgelig kjempeglad og rørt :) Resten av dagen trålet vi gatelangs og på kvelden var vi ute og spiste god forlovelsesfestmiddag :)

Den samme ringen som hadde vært med på tur til karibien, florida og som så dagens lys i NY for et år siden ble også med på sydentur for et par måneder siden. Det er utrolig tris og jeg får helt vondt i hjertet av å tenke på at jeg klarte å glemme den igjen i hotellets safe. ikke nok med det... Apollo som skulle ta ansvar for å hente den på hotellet for oss og sende den til Norge glemte å gjøre det, og etter noen mase-mailer fra meg hadde de plutselig sendt den for to uker siden. Dette er noen uker siden og vi har fortsatt ikke sett snurten av ringen, og må kanskje innse at en eller annen utro tjener inne postverket eller reiseselskapet har knabbet den til seg...

Uansett har vi forlovelsesdag i dag og skal ut og spise i morgen kveld. Det blir første gang mor og far skal ut og kose seg uten Mini.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar