tirsdag 24. mai 2011

O'herlige joggetur

Jepp, jeg kom meg opp av sofaen i kveld. Det var forunderlig enkelt også. Egentlig hadde jeg ingen planer om å være sporty i dag, men dæven plutselig var jeg halvveis i lysløypa :) Det er så rart... noen dager har jeg en haug av dårlige unnskyldninger for hvorfor det passer litt dårlig å trene akkurat da:

"nei, det er jo en dag i morgen og"
"jeg har vært flink og gått lang tur på dagen, så nå kan jeg slappe av og gjøre litt husarbeid i stedet kanskje (=surfe på nettet foran tv'n)
"jeg har jo allerede vasket håret en gang i dag... jeg tar joggeturen i morgen i stedet"
"er nok litt for sliten hvis jeg kjenner goooodt etter"
"det er muligens litt for kaldt, eller litt for varmt"
"midt i hotell cæsar a?! nei, det går ikke an"

1 kommentar:

  1. Kjenner meg så godt igjen i unnskyldningane du ramsa opp, og har nok vert litt for flittig bruker av dei ;) Så flink du var som kom deg ut og jogga i dag - trur få ting er så god motivasjon til å trene som den følelsen man får etter å ha gjennomført ei økt :)

    SvarSlett