tirsdag 5. april 2011

Solvett for de små

Ingen kan komme og si at vi ikke tok solbeskyttelsen på alvor da vi solhungrige inntok bassengområde på RIU Vistamar, Amadores for 1,5 uke siden. Mini ble kledd opp i UV-dress og de bare områdene ble smurt inn med faktor 50. Heldigvis hadde vi kjøpt Cosmica sin barnesolkrem som var en av vinnerne i foreldre og barn og gronnhverdag.no `s test... noe jeg oppdaget da vi kom hjem.

Vi hadde også med oss et "uv-telt" som viste seg å være genialt. Der kunne Mini ligge å leke og kose seg mens foreldrene lå som slakt på hver sin solseng. Uv-teltet kjøpte jeg i en lekebutikk og kostet rundt 400kr fullpris... og jeg ramlet over et tilbud til 180kr.

2 kommentarer:

  1. Kom over den fine bloggen din når eg googla etter uv telt til baby :) Kva leikebutikk har du kjøpt det i?

    SvarSlett
  2. Så koselig :) jeg kjøpte det i en lekebutikk i Son... det er ikke en kjedelekebutikk, så dessverre vet jeg ikke om hvor du ellers kan få tak i det. Kanskje det kommer mer av det nå mot sommeren :)

    SvarSlett