tirsdag 1. februar 2011

Maclaren Techno XT

Trillen har kommet! Bestilte den fra en tysk nettbutikk for noen uker siden, og nå har den altså kommet. Skal teste den for første gang i mars når turen går til Grand Canaria. Da er poden litt over 5måneder. Den virker god å trille og til tross for at håndtakene bare kan justeres mellom to nivåer passer den til både mor og far. Vi kjøpte med hodestøtte og et sånt trekk man sitter på. Beltet virker solid. Det fulgte med regntrekk, noe jeg håper vi ikke får brukt for på sydenturen. Ettersom vi har arvet en eldre Simo duovogn som er relativt uhåndterlig og utdatert ser jeg for meg at trillen kommer til å bli brukt mye til sommeren. Et av kriteriene våre var full liggestilling, slik at mini kan slappe av og duppe litt i den på tur

2 kommentarer:

  1. Så fin trille! Hva heter den og hvor har du bestilt? :)
    Klem fra Smulan

    SvarSlett
  2. Ja, gleder meg til å bruke den! Den heter Maclaren Techno XT. Vi kjøpte den på en tysk nettside babyland-online.com. Betalte rundt 3000NOK for trille, reisebag og ekstra comfort-trekk.... vi fikk den sendt til Sverige så slapp unna toll og moms. Ellers ser jeg det er salg på den på en norsk nettbutikk kidsandcare.no til 2990, før 3490 :)
    Klem

    SvarSlett