tirsdag 25. januar 2011

For ett år siden

25.januar for ett år siden fikk vi denne gledelige beskjeden som bildet over viser. Første prøveperiode var over og det var bare å vente på resultatet. Jeg hadde bestilt 5billigtester fra en eller annen nettside og testet noen dager i forveien. Kvelden 24.januar synes jeg å kunne skimte to streker på billigstrimmelen. Jeg måtte riktignok myse og turte ikke juble enda. Morgenen 25.januar var resultatet det samme, og ble ikke noe klokere av det. Etter jobb samme dag kjørte jeg og min kjære innom apoteket og kjøpte en test for dummies, en som kunne gi svaret i klartekst! Jeg husker følelsen, de laaange sekundene når testen vurderte om vi skulle ha barn eller ikke. Den blinket og blinket og blinket, og plutselig var jeg gravid. Tenk at vi skulle være så heldige å lykkes så fort. Vi, de blivende foreldrene, bare så på hverandre og gliste. For en lykkelig sjokkopplevelse! Fra denne dag for ett år siden gikk jeg inn i en 9 måneder lang dvale, ikke fysisk selvfølgelig, men hodet var kun fokusert om det lille livet som var i gang og utvikles i magen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar